Retourinformatie

We begrijpen dat je soms een artikel wilt retourneren. Op deze pagina vind je alle informatie over ons retourbeleid en hoe je een artikel kunt retourneren.

Retourneren van producten

Retourbeleid Flowerfall

Bij Flowerfall streven we ernaar dat u volledig tevreden bent met uw aankoop. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn, dan kunt u uw bestelling retourneren. Hieronder vindt u alle informatie over ons retourbeleid.

Retourvoorwaarden

  • U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

  • Artikelen moeten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking worden geretourneerd.

  • Voeg de originele pakbon of een kopie hiervan bij uw retourzending.

Retourprocedure

  1. Contact opnemen: Neem binnen 14 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice via e-mail om uw retour aan te melden. Vermeld uw ordernummer. Wij sturen u vervolgens een link om uw retourlabel eenvoudig aan te maken.

  2. Verpakking: Verpak de artikelen zorgvuldig in de originele verpakking om schade tijdens transport te voorkomen.

  3. Verzending: Stuur het pakket naar het door ons opgegeven retouradres. Bewaar altijd een bewijs van verzending.

Retourkosten

  • De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper.

  • Wij raden aan het pakket met track & trace te verzenden om verlies te voorkomen.

Terugbetaling

  • Na ontvangst en controle van uw retourzending, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op de oorspronkelijke betaalmethode.

  • Verzendkosten van de oorspronkelijke bestelling worden niet terugbetaald.

Uitzonderingen

  • Maatwerk of gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden geretourneerd.